Új jelszó kérése

Mi történik a garancia időn túl?

Manapság nagyon sok termék készül a Távol-Keleten, hol jó, hol rossz minőségben. Egyvalami viszont gyakran közös bennük: ha lejár a garancia, a vevő nem lesz képes megoldani a termék esetleges javítását. Kivételt képez ezalól, ha az adott gyártónak van hazai képviselete szervízháttérrel, ami nem túl gyakori.

 

Mi a hazai gyártású termékeink szervizelését a garancia időn túl is vállaljuk, a javítási díj a keletkezett hiba mértékétől függ, de még alig volt olyan, hogy valaki ne kérte volna a javítását egy régebbi meghibásodott készüléknek (inverterek esetén a villámcsapás okozhat olyan károkat, hogy nem éri meg a javítás).

 

A szervízelés menete garanciális készülékekre

Kérjük küldje vissza postán vagy futárral a hibásnak vélt készüléket az alábbi címre:

 

Panelectron Bt.

1118 Budapest, Beregszász út 95.

Tel: +36304410967

 

Kérjük vegy figyelembe, hogy portós vagy utánvétes küldeményeket nem áll módunkban átvenni. A javítás átfutási ideje 1-2 hét a termék beérkezésétől számítva. A javítás után a terméket saját költségünkre visszaküldjük önnek.

 

A szervízelés menete garancián túli készülékekre

Kérjük küldje vissza a hibásnak vélt készüléket a fenti címre, a fenti átfutási idővel átvizsgálásra kerül és a dobozban mellékelt email címre a javítás összegéről árajánlatot küldünk önnek. Amennyiben azt elfogadja, a készüléket megjavítjuk és visszaküldjük önnek utánvéttel. A javítási díjat és a szállítás díját a futárnál kell rendeznie. A javításra 6 hónap garanciát adunk.

 

Bővebb információ az Általános Szerződési Feltételek oldal 7.5 pontja alatt található.

Webáruház készítés