A szervízelés menete garanciális készülékekre
Visszaküldés előtt érdemes velünk felvenni a kapcsolatot, néha a vélt hibajelenség félreértésen alapul és a készülék jól működik. Kérjük küldje vissza postán vagy futárral a hibásnak vélt készüléket az alábbi címre (a hibajelenség leírásával):
Panelectron Bt.
1118 Budapest, Beregszász út 95.
Tel: +36304410967
Kérjük vegy figyelembe, hogy portós vagy utánvétes küldeményeket nem áll módunkban átvenni. A javítás átfutási ideje ~2 hét a termék beérkezésétől számítva. Ha a külföldön gyártott készüléket nem tudjuk azonnal javítani, akkor a beérkezés után rögtön kicseréljük. A javított/kicserélt terméket saját költségünkre juttatjuk vissza önnek futárszolgálattal.
A szervízelés menete garancián túli készülékekre
Kérjük a visszaküldés előtt lépjen velünk kapcsolatba telefonon vagy emailben a hibajelenség átbeszélése végett. A kapcsolatfelvétel után a készüléket ugyancsak a fenti címre kell visszaküldeni, amely átvizsgálásra kerül és a dobozban mellékelt email címre a javítás összegéről árajánlatot küldünk önnek. Amennyiben azt elfogadja, a készüléket megjavítjuk és visszaküldjük önnek utánvéttel. A javítási díjat és a szállítás díját a futárnál kell rendeznie. A javításra 6 hónap garanciát adunk.
Bővebb információ az Általános Szerződési Feltételek oldal 7.5 pontja alatt található.